Головна помилка, через яку у вас немає шансів створити успішний бізнес

Не важливо, плануєте ви запустити новий бізнес, чи хочете покращити результати вже готової справи, перше, на що треба звернути увагу – підхід.

Варіантів може бути 2:

 

Логіка продукт-центричного підходу:

Логіка клієнт-центричного підходу:

Продукт-центричний підхід навряд чи зможе привести ваш бізнес до успіху. Люди не віддаватимуть гроші за те, що у вас просто класний продукт, але вони готові заплатити за задоволення своєї потреби.

Саме найпоширенішою причиною провалу нових бізнесів є те, що вони виробляють продукт чи послуги, які не потрібні ринку.

Що саме роблять по-іншому клієнт-центричні компанії та як зрозуміти чи клієнт-центричний ваш бізнес розкажу у наступному матеріалі.