Що ваша компанія робить не так та як це виправити?

Що робити, якщо вам важко відповісти, який саме у вас підхід, або якщо ви не впевнені, чи ваша компанія максимально клієнт-центрична.

У попередньому матеріалі я розповідав про два підходи до бізнесу: продукт-центричний та клієнт-центричний.

 

Якщо вам важко відповісти, який саме у вас підхід, або ви не впевнені, чи ваша компанія максимально клієнт-центрична, анкета нижче допоможе прояснити ситуацію:

Ключова різниця між продукт- та клієнт-центричними компаніями полягає у тому, що перші створюють та покращують продукти, а другі — способи вирішення проблем.

Якою б не була ваша компанія, пам’ятайте, що люди завжди переметнуться з кращого продукту на кращий спосіб вирішення проблем. Будь-якому клієнту (якщо копнути глибше) важливі не характеристики продукту та чим він відрізняється від конкурентів, а те, на скільки вдало буде вирішена його проблема.

«Розвивайте користувача, а не продукт. Не робіть кращі камери, робіть кращих фотографів».
Кеті Сіерра

Отож клієнт-центричний підхід – це орієнтація на задоволення потреби споживачів, або, як називають маркетологи, цільової аудиторії. Що це за аудиторія та як знати, що саме вона цільова, розкажу у наступному матеріалі.