Уманьпиво: перезапуск бренду

Перезапуск бренду Уманьпиво

У 2018 році до нас звернулась компанія “Уманьпиво” як до експертів у пивній галузі. Ми провели дослідження і запропонували вектори розвитку компанії. Що ми запропонували та які результати отримали читайте далі.

Наша довгострокова стратегія складалась з таких етапів:

  1. Оптимізація портфелю бренду «Уманьпиво».
  2. Оновлення лого і інших позицій «Уманьпиво».
  3. Оновлення дизайну бренду пива «Waissburg».
  4. Створення нового бренду пива «Своє».
  5. Стратегія продажів.
  6. Стратегія маркетингу.
  7. Створення нового сайту з можливістю замовлень онлайн.

Оновлення логотипу Уманьпиво:

Було

Стало

Оновлення бренду «Waissburg»:

Waissburg – флагманська лінійка від Уманьпиво, яка складається з Lager, Blanche, Red Ale і безалкогольного. Вариться за класичною німецькою рецептурою, але не у Баварії, а у нас.

Назва перекладається як “біле місто”, і на старій етикетці пива було зображено місто білого кольору: з колісницями, галерами і вовками. Нашим завданням у партнерстві з агенцією АТАКА було позбутися зайвого і зробити більш німецьким те, що залишиться.

Ми відійшли від прямої візуалізації міста і створили новий символ – сонце. Використовували готичний шрифт, створений за старими німецьким зразкам, який розповідає про походження продукту.

У 2018 році логотип “Waissburg” визнали найкращим в конкурсі Ukrainian Design: The Very Best of.

Оновлення дизайну «Waissburg»:

Створення нового бренду «Своє»:

Своє перше пиво броварня Уманьпиво зварили ще в 1878 році. Лінійку “Своє” запустили до 140-річчя компанії, втіливши в ній досвід і традиції місцевих пивоварів. Для “Свого” розробили свою технологію виробництва: зі своїми пропорціями, своєю температурою і своєї пшеницею, яку вирощують на своєму полі.

Айдентику “Свого”  розробляли разом з агентством АТАКА і зробили у ній посилання до місця. Своє пиво – як посилка з Умані, а етикетка – марка, в якій ми зберегли оригінальну стилістику.

Результати:

  • Розроблений і запущений новий сайт з можливістю онлайн-замовлень.
  • Збільшився обсяг виробництва на 13%.