У 2018 році до нас звернулась компанія “Уманьпиво” як до експертів у пивній галузі. Ми провели дослідження і запропонували вектори розвитку компанії. Що ми запропонували та які результати отримали читайте далі.
Waissburg – флагманська лінійка від Уманьпиво, яка складається з Lager, Blanche, Red Ale і безалкогольного. Вариться за класичною німецькою рецептурою, але не у Баварії, а у нас.
Назва перекладається як “біле місто”, і на старій етикетці пива було зображено місто білого кольору: з колісницями, галерами і вовками. Нашим завданням у партнерстві з агенцією АТАКА було позбутися зайвого і зробити більш німецьким те, що залишиться.
Ми відійшли від прямої візуалізації міста і створили новий символ – сонце. Використовували готичний шрифт, створений за старими німецьким зразкам, який розповідає про походження продукту.
У 2018 році логотип “Waissburg” визнали найкращим в конкурсі Ukrainian Design: The Very Best of.
Своє перше пиво броварня Уманьпиво зварили ще в 1878 році. Лінійку “Своє” запустили до 140-річчя компанії, втіливши в ній досвід і традиції місцевих пивоварів. Для “Свого” розробили свою технологію виробництва: зі своїми пропорціями, своєю температурою і своєї пшеницею, яку вирощують на своєму полі.
Айдентику “Свого” розробляли разом з агентством АТАКА і зробили у ній посилання до місця. Своє пиво – як посилка з Умані, а етикетка – марка, в якій ми зберегли оригінальну стилістику.