АНЦ: сервісна стратегія

Сервісна стратегія АНЦ

Нова маркетинг стратегія – це переворот у компанії. Чим більша компанії – тим більш вона неповоротка і масштабні зміни відбуваються повільно. Ми розповімо, як велика компанія Аптека Низьких Цін знайшла в собі тягу до змін і за 2 роки змінилась. Звісно, з нашою допомогою.

Що ми мали на старті?

Жовтень 2018 року, компанія АНЦ – найбільша мережа аптек в Україні (829 аптек). До мережі входять такі аптеки як Аптека Низьких Цін, Копійка, Благодія та інші. Впізнаване брендове зображення привертало увагу клієнтів і дві дівчини асоціювались з аптекою. Але….

Більше 5 мільйонів виданих дисконтних карток без прив’язки до мобільного номеру телефону. Тобто більше 5 мільйонів не ідентифікованих  потенційно лояльних користувачів. До цього додалися величезна конкуренція в діджіталі, застарілий сайт та несистемний маркетинг для усіх брендів аптек.

Дві великі задачі, які постали перед Marketing Agency:

  1. Розробка та запуск програми лояльності (авторизація клієнтів, персоналізація винагород, скорочення «непотрібних» витрат/знижок, підвищення лояльності клієнтів, утримання клієнтської бази).
  2. Діджіталізація компанії: запуск нового веб сайту, розробка мобільного додатку.

Виклики:

  • Яка «лояльність» взагалі може бути до АПТЕКЕ?
  • «Дайте знижку всім!» чому одним даватимемо а іншим ні?!
  • «Це вам не магазин – ми не гарячими пиріжками торгуємо».
  • «МИ дискаунтери – які бонуси!?!?!»

 

І додаткові, але не менш важливі нюанси:

  1. З 2018 року не можна використовувати слова «низьких» і «цін».
  2. Конкуренти, в діджитал середовищі, на 2018 рік значно випереджали лідера ринку (АНЦ) з продажу.
  3. Конкуренти почали успішно пробувати участь в коаліційних програмах лояльності (Фішка).

Що ми запропонували?

  1. Закріпити за собою позицію ЛІДЕРА, через розвиток нового каналу продажів «онлайн»;
  2. Створити новий портал, який дозволить стати лідером з продажів «онлайн»;
  3. Розробити і запустити програму лояльності;
  4. Створити зручний для клієнтів мобільний додаток, який буде і сервісної частиною програми лояльності, і e-commerce рішенням в майбутньому;
  5. Оновити візуальну комунікацію зберігши впізнаваних персонажів.

Програма лояльності:

Мобільний додаток:

Відео-ролики:

АНЦ вдома

АНЦ парк

АНЦ спортзал

Результати:

  • Розроблений і запущений сучасний сайт, який враховує всі потреби клієнта.
  • Розроблено і запущено мобільний додаток, як інструмент програми лояльності та інформування клієнта, а також зручною покупки.
  • Розроблена і запущена програма лояльності в понад 600 аптеках.
  • Збережено 1,5% товарообігу (біля 30 млн. грн. за перші 7 міс).
  • Авторизовано понад 4 млн. клієнтів.
  • Збільшена маржинальність бізнесу за рахунок відходу від прямої знижки всім і переходу на відкладений бонус зареєстрованим.
  • Діджіталізована реєстрація користувачів (відхід від пластику) і заощаджені кошти на його покупку.