Нова маркетинг стратегія – це переворот у компанії. Чим більша компанії – тим більш вона неповоротка і масштабні зміни відбуваються повільно. Ми розповімо, як велика компанія Аптека Низьких Цін знайшла в собі тягу до змін і за 2 роки змінилась. Звісно, з нашою допомогою.
Жовтень 2018 року, компанія АНЦ – найбільша мережа аптек в Україні (829 аптек). До мережі входять такі аптеки як Аптека Низьких Цін, Копійка, Благодія та інші. Впізнаване брендове зображення привертало увагу клієнтів і дві дівчини асоціювались з аптекою. Але….
Більше 5 мільйонів виданих дисконтних карток без прив’язки до мобільного номеру телефону. Тобто більше 5 мільйонів не ідентифікованих потенційно лояльних користувачів. До цього додалися величезна конкуренція в діджіталі, застарілий сайт та несистемний маркетинг для усіх брендів аптек.