Люди плутають операторів та їх продукти.
Лише 14% з тих, хто бачив рекламу, через тиждень зможуть пригадати, який бренд рекламувався. B. Sharp “How Brands Grow”
На ринку мобільних операторів Казахстану ситуація ускладнена ще й тим, що:
Щоб вирішити проблему з помітністю, упізнаваністю за запам’ятовуванням бренду, потрібно змінити підхід до комунікації таким чином, щоб усе, що говорить бренд, було:
Для досягнення поставленої цілі, потрібно розробити єдину креативну платформу, в рамках якої створюватиметься уся комунікація бренду. В основі такої платформи завжди лежать дві фундаментальні речі: суть та форма.
Суть – це ключове повідомлення бренду, що відображає його позиціонування, та лежить в основі усієї комунікації бренду.
Форма – це візуальна мова та закони, на основі яких будується комунікація бренду. Окрім цього платформа транслює атрибути та цінності бренда, його манеру комунікації (tone of voice).
Beeline Реальність – це реальність, яку створює Beeline.
Вимір, де відбувається наглядна демонстрація можливостей, які отримує абонент від продуктів Beeline.
У Beeline Реальності клієнт всемогутній.
Це ідентифікатор Beeline Реальності. Сигнал для споживача, що тепер для тебе немає нічого неможливого, адже ти – на яскравій стороні Beeline
Співробітники Beeline, які перетворюють звичайну реальність на Реальність Beeline, наповнюючи її новими можливостями які дають продукти Beeline.
Вони роблять сторону яскравою!
Кожен з них – Герой, який відображаючи конкретну характеристику бренду, допомагає абоненту бути ще могутнішим.
Прості сюжети з наглядною демонстрацією суті продукту.
Демонстрація можливостей, що відкриваються споживачу.
Детальний опис продукту.
І все це коротко.
Реальний світ та проблема, що виникає у ньому
Поява помічників та Beeline реальності
Демонстрація переваг продукту – рішення проблеми
Ігровий пекшот з описом продукту
У новій візуальній айдентиці окрім жовтого фону платформа знайшла своє відображення в стрілці. Вона задає динаміку та символізує зміни й рух вперед, які отримує абонент з перевагами продуктів Beeline.
У усіх рекламних матеріалах вказівник направлений на продуктову пропозицію від візуального образу.
Так айдентика фокусує увагу на важливій інформації.