KIVI: Вивід нової торгової марки на ринок

Вивід нової торгової марки на ринок

Майже 2 роки плідної роботи з брендом KIVI привели до значних результатів. Співпраця тривала у 2017-2018 роках.

У українського бізнесу є ключова проблема. Усі компанії хочуть одразу захопити УСІ сегменти ринку. Ми шукали для KIVI отпимальне рішення, що допомогло б зекономити бюджет, та вистрілити на ринку. Так з’явився фокус: KIVI  – це тільки телевізори.

 З цікавих інсайтів, ми зрозуміли, що споживачі розцінюють покупку телевізорів, як довгострокову інвестицію (близько 80%) і більшіть роблять спонтанну покупку під час Чорної П’ятниці.

Також, ми знайшли цікавий сегмент споживачів – “експерти”: вони порівнюють усі характеристики, шукають найдешевший варіант і думають, що добре розбираються в усіх технічних характеристиках.

Довгострокова стратегія:

 

1. Фокус на створенні ТВ панелей найкращої якості.

2. Подовження гарантії до 3-х років.

3. Сервісна стратегія.

4. Управлінський консалтинг.

5. Маркетинг стратегія для декількох країн.

Ребрендинг і комунікація:

Було

kivi old

Стало

kivi new

Відео-ролик:

Результати:

  • у 7 РАЗІВ виросли продажі

  • 2 МІСЦЕ за долею ринку