Майже 2 роки плідної роботи з брендом KIVI привели до значних результатів. Співпраця тривала у 2017-2018 роках.
У українського бізнесу є ключова проблема. Усі компанії хочуть одразу захопити УСІ сегменти ринку. Ми шукали для KIVI отпимальне рішення, що допомогло б зекономити бюджет, та вистрілити на ринку. Так з’явився фокус: KIVI – це тільки телевізори.
З цікавих інсайтів, ми зрозуміли, що споживачі розцінюють покупку телевізорів, як довгострокову інвестицію (близько 80%) і більшіть роблять спонтанну покупку під час Чорної П’ятниці.
Також, ми знайшли цікавий сегмент споживачів – “експерти”: вони порівнюють усі характеристики, шукають найдешевший варіант і думають, що добре розбираються в усіх технічних характеристиках.
1. Фокус на створенні ТВ панелей найкращої якості.
2. Подовження гарантії до 3-х років.
3. Сервісна стратегія.
4. Управлінський консалтинг.
5. Маркетинг стратегія для декількох країн.